Kundeservice

Har du spørgsmål til en vare, eller en ordre, så har du mulighed for, herunder, at se en besvarelse af de spørgsmål, som oftes opstår.

 

Hvornår sender I min ordre?
Modtager vi din bestilling mandag - torsdag  inden kl. 16.00 og fredag inden kl. 15.00, så sender vi samme dag (forudsat, at det bestilte er en lagervare).

 

Hvornår kan jeg forvente, at modtage min ordre?
I de fleste tilfælde modtager vores kunder ordren dagen efter, vi har sendt den. Dog kan vi ikke garantere det, da der kan opstå forsinkelser o.lign. hos speditøren. 

 

Hvad betaler jeg i fragt?
Du har mulighed for, at se dine fragtrater i Jeres samhandelsaftale. 
Fragten beregnes individuelt efter ordrens størrelse og samlede vægt, samt ud fra hvilken speditør som benyttes.

 

Hvorfor er der ingen oplysninger, når jeg klikker på mit Track and Trace nummer?
Du kan først følge din ordre fra det øjeblik Post Danmark scanner din ordre ind, hvilket oftest er omkring kl.19.00. Du modtager dog track and trace nummeret fra os, allerede når vi bogfører din ordre, og der vil derfor gå nogle timer, før du kan ”bruge” nummeret til, at følge forsendelsen.

 

Hvad nu, hvis I har sendt noget forkert til mig?

Så sender du os bare en mail, eller ringer til os. Så sender vi straks den korrekte vare sammen med en returlabel, så du kan sende den forkerte vare retur. Det  forudsættes dog at varen er intakt og uåbnet.

 

Jeg har bestilt noget forkert, hvad gør jeg?
Hvis du indenfor 14 dage fortryder dit køb, er du velkommen til at returnere varen til os, og få ordren krediteret. Vi forventer dog, at varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Er varen blevet brugt på en måde, som åbenlyst forringer dens salgsværdi, så bortfalder fortrydelsesretten. Original emballagen udgør i mange tilfælde en væsentlig del af varens værdi, og vi vil derfor gerne have den retur sammen med varen. 

 

Når du sender noget retur til os, er det meget vigtigt, at du tydeligt skriver dit ordrenummer på pakken, så vores returafdeling kan se, hvilken ordre den hører til. Når du fortryder et køb dækker du selv fragtomkostningerne.

 

Obs. Specielt fremstillede eller specielt hjemtagne varer kan normalt ikke returneres uden vores leverandørs skriftlige bekræftelse, og da kun på dennes betingelser.
Varer, der er leveret og fremstillet efter særlig opgave, tager vi ikke retur.

 

Hvad nu, hvis den vare I har sendt til mig, holder op med at virke?

Hvis den vare, du har købt, holder op med at virke indenfor 1 år, vil vores garanti dække dette, og vi ombytter uden videre til en ny vare.

Ring venligst til os, eller send os en mail, inden du returnerer en defekt vare.

Den defekte vare sendes til os mærket med ordrenummer. Så snart vi har modtaget den defekte vare, sender vi en ny af sted.


Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået på grund af fejlagtig brug af produktet eller anden adfærd, som har forvoldt skade på produktet.

Vi forventer, at du reklamerer indenfor ”rimelig tid” efter, at manglen/defekten ved varen er opdaget. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 

Hvad nu, hvis jeg gerne vil annullere min ordre?
Så skal du helst være hurtig til at ringe til os, så vi kan nå det, inden den bliver pakket. Du må også gerne sende en mail, men her er der risiko for, at vi ikke ser det hurtigt nok, til at kunne nå, at slette den.

 

Hvordan følger jeg min ordre?
Du kan se ordrestatus på din kundekonto. Her vil der enten stå, at ordren er ”under behandling” (hvilket betyder, at vi er ved at pakke den, men den er ikke sendt herfra endnu), eller at den er ”Fuldendt” (hvilket betyder, at din ordre er afstendt).

Du vil også modtage et track & trace nummer fra os, så du kan følge din forsendelse, fra den er scannet ind hos posten, og til du modtager den.

 

Hvorfor er der ingen oplysninger, når jeg klikker på mit Track and Trace nummer?
Du kan først følge din ordre fra det øjeblik Post Danmark scanner din ordre ind, hvilket oftest omkring kl. 19. Du modtager track and trace nummeret fra os allerede når vi bogfører din ordre, og derfor vil der gå nogle timer før du kan ”bruge” nummeret til at følge forsendelsen.

 

Hvad er jeres bankoplysninger?
De er: Danske Bank: Reg: 4387. Konto: 4681016252

 

Hvad betyder kompatibel?
Det betyder ganske simpelt, at det ikke er en original vare, men en som kan erstatte den originale.
Vi har i mange tilfælde både et originalt og kompatibelt batteri – og uanset om du vælger det ene, eller det andet, kan vi stå inde for kvaliteten. Vi sælger kun kompatible batterier af god kvalitet, så du skal ikke være nervøs for, at købe vores kompatible versioner. Ofte er der faktisk højere kapacitet i de kompatible batterier (mobil / laptop).

 

Skal jeg bruge en speciel oplader til eneloop batterier?
Nej, det skal du ikke.

 

 

retur-LAK

 

 

Kontakt os:

Har du spørgsmål, så er du altid velkommen til at sende os en mail eller ringe til os. Vi er klar ved telefonen alle hverdage fra kl.9-17 (fredag til kl.15). Du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte os, hvis du søger en vare, som ikke er i vores sortiment. Så vil vi undersøge, om det er noget vi eventuelt kan skaffe hjem til dig.

 

Åbningstider:

Mandag-Torsdag: Kl. 9-16
Fredag: Kl. 9-15

 

Adresse:

LAKUDA ApS
Spettrupvej 1
8722 Hedensted
Danmark

 

CVR nr.:

DK25628829

 

Bankoplysninger:

Danske Bank
Regnr.: 4387
Kontonr.: 4681016252
IBAN: DK0230004681016252
Swift-addr./BIC: DABADKKK

 

Kontakt:

Tel.: +45 7640 7010
Fax: +45 7589 7216
Email: sales@lakuda.dk eller info@lakuda.dk

Lakuda: © 2003-2021 Lakuda.dk